I'm Single and Available

I'm Single and Available

Thursday, January 7, 2010

simple day's

昨晚有客到访,我gek好友啊!long time no see,打声招呼啦!
我gek同党,马骝仔!
它好fierce啊!吓到我一下,我要帮它影相,
叫它smile来睇下,点知,它既然俾面色我睇!算,因为它同我一样都系甘gek性格!
不过我friendly好多!它同动物园个D好大分别!动物园好nice好friendly啊!
我好久都吾去动物园啦,几年啦!突然好想去!!

今天,真是好欣赏自己,哈哈!
我阿妈atm卑钱我左!阿妈话,吾好乱用啊!
有钱吾一定要马上去洗晒gek,我要留着慢慢用!
阿妈卑左钱,nagging some!
我有听,依加仲记得!
(吾好出gam多夜街,多D留在屋企啦!日日都要我担心!!)
其实一个成功gek阿妈,背后有个听话gek阿luii,我阿妈到依加都get吾到我份心意!
算,我都知我成日激她!我会听话D,以后出少D!
(阿妈话,听着先!!)

阿妈,真可爱!甘日真是要留在家中,头先做家务!
要过年了,好多野要拾下它!!
我同阿妈广:你atm卑钱我洗,我一定要为你service下gek!没理由白白落你钱ger mah!
她话,点解吾听日先拾叻?我头先先扫完地!
我话,我依加有mood做嘛!加上甘日好free,趁有时间就搞掂它啦!
我阿妈笑笑下!一分钟gek笑,甜在我心里!!真是不得不赞赏自己gek口才!
haiz,其实我好久都没tam她开心啦!
甘日推jor D约会,留在家中!!>< 昨晚夜,十一点几就上床睡觉啦! 条‘贸力’打电话过来tam我笑!Brian,你是得gek!烂get王!叫阿Gin颁个‘嘴角’金奖卑你! 好废得啊!!同年纪,好ngam king下! 最好笑就是,他以为我大过他!话我25岁!卑人吊,卑人推,卑人撞啦!哈哈,真好笑!! 1点几,我都仲未睡觉,听hitz.fm,好多ne-yo gek love song啊! fly fm好多 club song, mix fm仲死!咩歌都播! red fm, my fm, 988, traxx fm, no comment! 搞到我吾想睡觉啊!定系太过早左?平时4,5点先睡觉,昨晚太早啦! 不过,我是时候要习惯啦! 差不多要睡着gek时候,电话响了,mahai,一下忘记关左声,但是带着handfree都听得到! akon gek sexy chick吵醒了我,条pk温我,我没reply因为电话没钱!哈哈!就算有都吾想回复! 当要睡gek时候,又一个来温我!哈哈,甘次依个,吾是pk,是条‘仔’! 算啦,爬起身,拿016sms他!他话他吾开心!我陪左他一下!其实我已经get到他同他女友 有问题!我够义气,陪他king,但是过后他就没reply啦! haiz...我都要睡觉啦!>< 一早起身,哇,爽啊!落水啊!好好睡啊!睡到10点,在床懒下,11点起身! 阿妈叫我食饭!黄酒鸡加饭!食完出发去bank! 去左yulek再食食清汤粉,买D小食,返到来,冲杯kopi o叹下先! 依加仲想食,等晚饭啦! 我好久都没带我条狗行花园啦!夜点先!! 甘日没太阳啊!好靓gek天气,相似我心情!

No comments:

Post a Comment