I'm Single and Available

I'm Single and Available

Sunday, January 17, 2010

Kuala selangor ♥ with a stupid

傻佬答应左我两个星期,他果然没放飞机!昨晚得确系好开心gek,但系又好似玩得吾系完全好开心!葛种feel就是,要点样mention叻?

第一,我有少少累啊!但系对着他我吾觉得眼训!反而好有精神陪他颠!!原因系,我钟意对着个傻gek讲野!哈哈,在车好无聊啊,又塞车又落水!搞到大话都被他识穿,因为我话卑他听我没烟在身!但系真系顶吾顺左,手震眼好累!!最后我地两个都烧烟!破解

第二,他病左,throat & cough!他都依然on我gek date,我知道他吾想令我失望。但系见到他甘心好吾安乐!所以有mood都变没mood!

第三,最好笑gek一part!他叫左好多dishes,5菜1汤!但系得我一个人食,点解?因为我话卑他听我要食辣蟹,葛时顾着讲电话忘记他病吾食得辣!他一直问我要食咩食咩!但系我走来走去顾着king电话!对吾住啊!搞到他有得睇没得食!(我系都偷笑跟啊!好衰啊我!)。傻佬好大量gek,吾会唠傻婆gek!
出之前影gek,颜色出来啦!但系只能系阳光底下先明显!
左面!

5菜1汤,白饭任装!哈哈,全都系他order。




有得睇,没得食。他饮左我为他准备gek饮品,他当场话卑我听他好饱哦!我都知我死硬!我仲要食埋他葛份啊!但系我食得落喔!他话我人仔小小原来甘食得!其实,我真系没够饱葛!他帮我锤蟹gek样好好笑!(硬颈的蟹),哈哈!被人侍候好爽啊!但系他叫我帮他灭虾,我没吊他哦!吾系我衰我懒啊!系因为他cough吾可以食啊!哈哈。。。。被人望着食野gek样好怪啊!!他知道闪开去烧烟!他gek背影好man啊!夕阳无限好!睇日落!我没睇到啊!因为我顾着食同应酬电话!!呵呵
我上左车,都吾知他系都搞咩野!

夜晚,去睇萤火虫!嗯,睇过原来先觉得吾系想象中gek靓啊!!算啦!enjoy过左就算啦!
9点几,返归啦!好累啊!傻佬话卑我听他好吾舒服!摸他额头,他话我手好冻,其实我都知gek啦,他真系吾舒服!但系依然要驾车!!我问他点解吾舒服吾留在屋企休息,他话,我吾想搞乱你gek schedule嘛!哎,我要话他蠢啦定系伟大叻?我有少少touching咯!他对我真系好好啊!有一样野,话即都吾会听gek。他真系好仲意驾快车!算啦!我没gas没气去话他啦!他话卑我听,他好吾习惯驾慢!硬劲!返到kl,去他朋友屋企lepak下!!之后他再载他朋友再兜我归家!!病仲要出去!算啦!他开心就得啦!哈哈!我吾可以再话他,迟早卑他激死!
完成我故事啦!我要话卑他gek答案系,sweet memory!stupid, plan your next trip for me, thanks! Don't tell me Bali trip ah! I want eat and fun enough!okay?

No comments:

Post a Comment