I'm Single and Available

I'm Single and Available

Sunday, January 3, 2010

Morning

Good morning, welcome to my blog again, thanks for visited!

Till keep facebooking for me,
The stupid Gin is scold me,
aduii, avatar is damn nice lah Jake sully, huhu.
But Gin haven get this movie oh,
he called me CB, aduii! MCH...
晨早就俾你吊到衰塞!死野!
答应依个礼拜陪你睇戏行街食饭去饮酒。满意咩?
但是你要陪返我去kao zai喔!okay?

节目我仲planning哏啊!卑D时间我去搞点!
至于人物方面,哈!应该都系他地gek....
另外,你问左Mr Camry咩哦?快D叫他啦!
我要comfirm下schedule啊!
本小姐最近好忙,就是这样!我又要interview左。

吾知点解,一日开心一日悲哀!
开心时就觉得好多野好完美,
悲哀时仲觉得好多人关心我,‘tam’我笑!
其实有时都吾知道自己想点!好烦啊!
屋企有gek系钱,他地日7逼我读书!
但系读书好L闷!点?成绩出左先算啦!

烦恼2,追求者!
被人追求是一种很开心的事,但是被人烦的时候你们却不知道!
很老实说,我开放,不一定要玩one night stand!
我开放不代表我要和他地做情侣!
我开放不代表什么!
讲多一次,给一个kiss or dkl,
Just a common sociable, it for me just a personal philosophy!
Understand? haiz, some are you is misunderstood for my kiss!
Aduii!
我仲要kao zai,我听你地话,吾会乱乱放电gek啦!
本小姐知错啦!以后出去 ‘剖’ 吾会对男士们乱来!哈!

同时,我都吾会卑他地乱来!因为。。。我吾可以那开放左!
温食艰难,温仔仲艰难!哈哈哈

烦恼3,搬出去?

如果搬出去住gek话,自由好多,但是费用好大。
计算过条数,如果真是搬左出去,
我一个月去少pavilion买少两件!
如果留在屋企,有网上,有ps3打,有astro睇,有人侍候!
最重要系要爱心靓汤饮有住家饭食!
但是生活上就。。
They're always nagging me,
maybe my event is too over!

**头痛死我啦。仲有,vicky吾需要男朋友!

No comments:

Post a Comment