I'm Single and Available

I'm Single and Available

Saturday, January 2, 2010

终于都好左啦,广东版!

本小姐用左五个小时来更新,我gekFb一样!同时,我connection好low,救命啊!凉都仲未冲啊!我份人就系gam,要完成一样野先去搞第二样!有原则有性格!真系喜欢我自己!(有少少晒命哦?)!

我的照片,我的生活!好似好enjoy oh?背后我的苦你地都吾知!钱吾系问题,问题系我自己都吾知想点样?我要温工作啦!同阿Gin king king har,我话俾巨知我吾想日日摊大手板同屋企人罗钱,他竟然话我,系啦,你终于大过女啦!死野,甘日开fb无端端俾Gin吊!我好无辜啊!你明明就有厨房当厕所!你有!哈哈,算啦!睇你款都知你醉jor!(想同我广,醉左点驾车?系咩?)。下个星期同你出街?哈,我要同你阿妈行,我好挂住她!?i miss your mother! we can chit chat a lot! good^^ !

stop chit chat my gossip topic, let's all the pic talk, come!!
Clement, me and Akimy!

Clement and me!
衰野放电俾我,但系我一D都接吾到!

both of us again!好怪啊!
yeah, peace off~

好leng哦?我指gek系灯光啊!费事你地话我好‘爱’!哈 最leng系依张,依次我指我本人!俾D意见!
保镖与我!其实系我保护两位!哈哈
全家副!好得意啊我!?


我好满意自己gek作品!我班朋友都好有型!绝顶!

望咩望?
卑咩卑?



我新请gek保镖!免费gek!他自愿做哦!吾错啊!

行完街,傻佬打来问我系边度!我话我系pavilion,我仲以为巨自己一个人所以就去陪巨,所以就叫巨来载我。买包烟,上左车先知道原来仲要朋友gek!我问巨系咪特地来兜我,巨话无哦!算啦,最后都同巨去行夜市!热到L啊! 半夜再同阿Gin去食宵夜! 我肥jor,一个二个话要‘醋肥’我喔!死LOL,如果我要食gek话,我一定吾会停!熟人就知道啦!哈哈!要过年左,我要肥D先好睇!哈哈!(其实依加gek我都好肥!)
New Year Eve,推左好多约会,死!算啦!就当少我一个啦!

过晚好多仔gek!有D吾知死jor去边?可惜!vicky系啊,你地去左边?!!
两位靓仔啊!远shoot,好L差啊!边位影gek?
我不能不赞赏自己gek优点!我好满意自己gek作品!就这样的,我好L累左!但系吾可以睡觉啊!因为等镇去睇戏!!听日继续我gek工作!
Cantonese, can you understand it? if cannot you can ask me! hahaha, enjoyable your reading! I was tired with you Mr C, why always said that i'm pretend infront of you? stupid! i just can say, please stop, okay!
Vance sms me and he told me he at Tanjung Sepat beach and he having an enrich dinner-seafood! T_T, vance, you know that this two type event and dinner i hope as long ago!你引诱着我啊!坏。哈哈哈!saliva在留着!imagine下也好!期待!

No comments:

Post a Comment