I'm Single and Available

I'm Single and Available

Monday, January 18, 2010

On diet, i can't control LOLS

星期日,打开refrigerator,开左我私人gek格!哈哈,
原来我买左cheese cake未食啊!星期一就expiry啦!吊,
同傻佬msn一边食一边king.哈哈!
他叫我同他一起分享!!太迟啦!
我已经食左一半啦!整粒我自己食塞!饱到!哈哈
傻佬话下次带我去食,我信他会做到咯!
因为他没试过放我飞机!
我等他!

星期一,煮左面,下午,我阿妈既然买左蛋塔返来!半打,我只系食左两只!
好饱,其实我系好吾开心葛!食野可以令我开心?答案系,吾可以!

夜晚,阿chris打来约我饮茶!都知他没甘好死葛啦!
原来他要换钱!换完之后,同他去饮茶!
我话去old town但是他吾要!
他话要去茶室哦!其实我都好久没去茶室叹啦!
我地去左food court!嗅到鸡翅香!
他去order,好dulan他咯!
电话一直响,他话返我,边度够你忙哦,两架都响!
最后我都没reply啊!但系他就一直king咯!死野!><
鸡翅好香但系吾好食葛,一点甜都没!好苦啊!
cuttlefish~

其实昨晚我同他share好多我葛心情我暗恋葛对象!
他话卑我听,再卑D时间大家去了解喔!
哦,我明白我识都葛啦!多谢啊,阿chris~

今晚又出去啦!同位公子去食甜品,他知我好吾开心,他愿意陪我哦!
我好想去full house啊!

No comments:

Post a Comment