I'm Single and Available

I'm Single and Available

Thursday, January 7, 2010

Mid Valley @ strollin' day

昨晚去行街,去左leisure mall,之后再去mid valley.陪阿Gin阿妈行街,都几好玩几好笑!一D都吾会觉得闷同sienz,我少出声,因为有少少累!!(其实全场他阿妈广晒!哈)
2点几,阿Gin来载我,上到车,他阿妈既然仲记得我gek名!厉害。她阿妈话我变左,变到成熟左。靓左,高左好多!(阿Gin听到没,你阿妈赞我啊!)哈哈!

因为他阿妈有D野要办,所以留我同阿Gin在车,我自影,阿Gin广,甘日好lengzai所以好有mood影相!死野他。。。在车里面玩影相,自恋到他!。。。

来张吾笑gek正经样!意下如何?
我帮他影gek,我从来都吾会怀疑自己gek艺术角度!
他好满意,所以话我系得gek.....xD
他阿妈试bra,我地两个博命影相。
吾知点解,依然好想笑!
行到边,影到边!
我就去到边食都边!阿Gin广我好夸张!
其实我真系好钟意食野gar!

肚子饿啦,去左madam kwan's食野!
第一次去,价钱少少吓死人,
最便宜系Rm15,nasi lemak.
如果再卑我选择,都系old town好食!
未食就先甜品!
nasi lemak....

食饱有气有力啦,继续影!
full shoot......
老友关系+死党!*(我死他帮我挡)哈哈!
(一个成功的背后有个成功的孩子)-我指我!
阿Gin收皮啦!

7点几,阿Gin去载他女友,我gek宝贝!
开心,终于见到她啦!性感到!玩下影相!
好满意寻晚gek照片!靓
我同宝贝!她好‘靓’好‘索’啊!性感到!
外母见媳妇,口水一直流!其实我只系阿4。。。哈
在sub睇中左件衫,穿上身好吾match!
最后去左MNG。


望咩望,死爱!哈
在G2000里面影gek..
同auntie影返张先!好像两姐妹,我gek意思系auntie后生,
吾系我老水!ok...

夜晚,9点几走人,去左yew lek食生窝!味道依然没变!好食!
四个人叫两个位。饱!

同阿Gin阿妈king下king下,她教左我好多野,kao仔必杀计!我得到好多经验,好多收获!哈哈!我同她阿妈好好king啊!但是同自己阿妈就。。。差左D野!!
甘日upload相gek时候,我阿妈睇到D相!我介绍卑她认识!其实我是时候介绍我的可爱朋友卑我妈认识左!甘样我阿妈先放心我出去!!迟D先!朋友太多了。。要book appoinment先!哈哈

昨晚见到好多靓野!听日阿妈叫我陪她去atm,之后atm卑钱我买!其实我觉得自己好败家LOL。工作,我需要工作!要过年了,是时候买衫啦!我要topshop gek skinny jeans,PDI gek basic shirt, Vincci gek high heels & wallet等等!钱,我需要钱啊!我要靠自己去买!

昨晚行街时,他打电话卑我,我话卑他听要多野我想买,最近吾出甘多,存钱买野!他答我,如果做我女朋友要咩就咩野!我答,sorry,我吾会为左物质上gek野而去同一个我自己吾钟意gek人拍拖!!其实,昨晚,有个人卑我‘吊’到。牛到死!最讨厌就是大男人!阿Gin学返我广,牛到死,话左full schedule吾识听咩!哈哈哈。。。。。死野!!aduii....

返到屋企已经12点几啦!好累,online下!傻佬温我king gai,第一句就写(no heart gek ppl)!其实当时我blur L jor..咩事?原来他msn温我我没reply,aduii...人在出边叻!他吾知我吾会怪他,别怪他,别怪他,别再伤心对吧。。。。。。。哈哈,傻佬!他要做工左!死LOL,以后少左个人陪我‘吃喝玩乐’,但系他promise我,有工就有钱,有钱就可以带我出去‘吃喝玩乐’!有少少感动!傻佬对傻婆好到加零一,但是我对他就一加零!哈哈!!昨晚同他king左好久啊!2个小时多啦!!他答应我带我去食海鲜,睇萤火虫!期待我地单独gek旅程!我等他。。。

同时,Brian玩野,他同阿GIN拿左我号码玩半夜call!其实我仲没睡觉,吾惊!!但是以后夜晚就要关机啦!昨晚四点有两个温我,好彩我关左silent...如果吾系,又有人被我吊啦!哈哈

No comments:

Post a Comment