I'm Single and Available

I'm Single and Available

Saturday, January 2, 2010

扑街!

我gek意思吾系‘捞人’!我意思系,我甘早起身出门口扑街系马路!依加手同脚都好痛啊!手损左D,我gek脚就伤左少少! 近期要穿长裤左! 我想野想都太投入左,叉错脚都吾知,依加仲有少少痹痹地!好彩无流血啊!甘运真系扑街。

依加gek我好眼训啊!但系他地买左我票啊!半夜场。算啦,踩通顶,听日仲要做工啊!死,皮肤同样都差左啊!要好好保养下先得!

屋企少左个人好静啊!我要搬啦!温哏工作同房!头痛左D!

No comments:

Post a Comment