I'm Single and Available

I'm Single and Available

Monday, January 11, 2010

Charles & Keith

睇中左好久!好想得到ger!上次去本来想买gek,被某某人话,太成熟啦,吾趁我!到依加,我仲好钟意啊!!但系个日去mid valley睇,没左luh!少少心痛!我吾会放弃ger,我要去其它outlet再去温!!

某某人同个小姐分手了!我吾知点解!我没审问他!算啦!迟早他都会话卑我听!老友了嘛!我知他系吾开心ger!!同时我有觉得他会开心哦!因为他好花心。身为老友gek我!!要点做叻?见面先算!!哈哈!

No comments:

Post a Comment