I'm Single and Available

I'm Single and Available

Wednesday, July 22, 2009

Fuckin bitch

今天早上起来就下雨,爽!!很想继续的睡,但要上学。

今天可能会写的很长,因为我的心情蛮差
这次不是同学,朋友,家人,而是老师!!
今天seni老师没有来,那个胡须佬进来代课,
,我本身已经是很讨厌很anti
是kauselor*,每次见到很爱在我面前讲我,
就真所谓我们常爱说的‘鱼’!!
,不止一次的‘鱼’我,而且还很爱在大庭广众讲我,笑我。
今天,进来,罚我们不能坐,我举手问因为我很不舒服,
因为我还没有吃药,一口就拒绝了。好,干你!!
和我们说,很多老师都投诉我们班,其实根本就没有,
因为想我们被人看死!!
最后吵起架来,
原因,对我们没有礼貌, 诬虏*我们
说的话很难听,很刺耳,就连后面的马来人都要和打架,
你们可以imagine下,说话是不是很让人生气。
sam开始的时候很有礼貌的回答的问题,
却越来越过分,sam和我开始不爽就和吵起来。
哈,我还把自己名字呈上去,
因为老师最爱得是什么,不爽就抄名字。
干脆我报上自己名字更有脸。
全班都很安静的,不够我们讲,
哈,不认输就把我们以前在学校的东西讲完出来。
老师,明眼人都知道你是没脸才挖垃圾出来说!!
最后还送上一句话给,SOHAI'
很不爽,其实他不知道是什么意思,
知道是不好的话,就问班上的人。
第一次见到班上的人那么有义气,
没人和说话,我就来答
SOHAI means that orang yang IDIOT!!
还不知道是什么,IDIOT都不会听,
老师,你有够IDIOT叻!!
讲我们kurang ajar, biadap!!
我没有否认过我不是啊,
我还在面前承认啊,很不爽,
叫我们出去,去bilik kauselor等,干。
我们自作主张去找disiplin老师,把我不开心的东西说出来。
我很激动,很生气,很不爽的!!
老师看见我这样,一直叫我SABAR SABAR!!
干,进来了,突然就很客气的和我们说话。
最后,你说对不起。我心还不爽,
因为你一直还要逗我骂你,
一直说要buang我,gantung我。
拜托,你以为你是谁?
芝麻绿豆而已啊!!你不是神啊!!
的年龄都不小了,看来恐怕要被dosa了!!
回到班,很多人都问我support我,
今天我才知道什么叫做团结就是力量!!
你们很有义气,帮我出了一份气。
看来那个老师都很丢脸!!爽


Bullshit, please don't infront of us act and said that you no fault,You're correct, if you're correct why you change all the word and should to be honest told teacher what you said at infront of us? You just lie and pretend you're true!! When I'd hear that you sayin, DAMN false because you're talkin doggie word with us and teacher!! Fuckin dissapointed for you coz you lie teachers,principal,students and lie yourself!! Use your brain and thought back izit you're true or false, you're not a child!! Please don't at infront of us gossips and said us bad thing!! So pity when I'm lookin you!! Don't said that I'm using broken word talkin to you, is you still want argue with us first then we just only play with you!! CHILDISH!!

Stories is until there End, after give teacher consult, went to recess and my eye so painful, coz my lens drop d!! That teacher so shit and bitch!! His photo maybe will upload it, and let you guy know his face, but to be honest, after see please don't forget wash your eye, because is so LAME!! Ultimately, En. lam and my Guru disiplin help us setter it!! Thank's.. Honestly, I'm not thought I'd fault, 真所谓,你不犯人,人不会犯你; 河水不犯井水!! Is you kept want challenge with us first, don't said we treat you so bad, if you respect us, we'll respect you back!!

*Nilai Moral- KEBEBASAN BERSUARA

No comments:

Post a Comment