I'm Single and Available

I'm Single and Available

Monday, March 15, 2010

无言的一个伤悲

昨晚,发生了很多事情
我自己真的意想不到!
那种感觉很强!我的心好悲好疼!
眼泪不知不觉得流了!当时的我究竟发生什么事?
我真的不知道,我只知道自己的心跟着环境去走,
那种清苦,不是一般人能感受得到!

我告诉宝贝我哭了,他傻了!
他打了很多次电话给我,但是我没有接!
(我很想念他!我们已经几天没见了!)

昨晚回到家已经是两点多了!
最近和mummy很好谈,我迟回她没有骂我,
因为我一进门就马上进房间和她交代我去哪里!
同时,昨晚和爸爸谈了很多,他问我读书的东西!
我,真的要继续我的路,等大哥回来帮我安排一切!
因为我只听哥的吩咐,而爸只会听从哥的意思!

昨晚去leisure mall old town喝茶,
遇到很多朋友!(全是女生)!她们竟然还记得我,
她们说我变了,变得听话了!谢谢!
其实我也觉得自己变了,变得懂事了!
没有抱着骄傲的样子是不是特别令人喜欢?
面带着笑容是不是真的很令人很喜欢?

Tarc , KDU, Taylor, Sunway, The one, Ucsi, Segi, Victoria? Which better?
course= business administration, financial accounting, management infromation systems, creative art & designer (graphic or interior), which i need?

My family suggestion-TARC college, accounting ( banking & finance)
my opinion- Taylor or segi, business administration!

The conclusion, waiting my brother come back and give me suggestion and information!
I need consider and make sure the decision is probably worth for me on future, promise that will study hard even the course is hardship to learn.

No comments:

Post a Comment